Bona tarda
Com tots sabreu, aviat s'obrirà la votació per votar sobre el projecte de pressupostos participatius que més ens agradi. Per votar caldrà entrar a la web de l'Ajuntament i introduir el num de DNI. En principi tenen dret a vot tots els empadronats majors de 16 anys. Pero l'Ajuntament dóna l'oportunitat als qui tenen una segona residència a la urbanització de votar si presenten una instància amb les seves dades i algun document que provi que tenen casa a Can Domenech. Per facilitar aquesta gestió, l'associació de veïns presentarà una instancia amb les dades de tots els qui ho desitgin. Si voleu que us incloguem a la instància, només heu de omplir el següent formulari.
Heu d'emplenar un formulari per cada membre de la familia major de 16 anys que vulgui votar, introduint la mateixa adreça i el mateix número de RC
El RC (registre catastral) el podreu trobar al rebut de l'IBI de maig (o als anteriors)
Es aquest número
Una vegada presentada la instancia, totes les dades seran eliminades
Gracies per la vostra participació
No hay comentarios:
Publicar un comentario